5/12/2010

I was featured on Paper Craftorium !

May 2010に新しくできたサイト”Paper Craftorium"に4人目に紹介していただきました。私のブログのコメント欄に11th Mayに掲載されますというコメントがあり、正直どのようなサイトか分からず、早速そのブログを見た所、スクラッパーなどの素敵なペーパークラフトのテクニックなどを紹介してくれるサイトでした。

          Paper craftorium !
showcasing craft techniques,companies and blogs found all around the web!


This blog was created as a way to help share and promote "the little guys."

沢山の海外のペーパークラフターの中から選んで紹介していただけてとても光栄です。これからの作品作りにとても励みになりました。ありがとうございました。

Thanks for introducing my blog.
Check it out this site.

3 comments:

  1. すごーい!! 
    いつも思っているのですが、MIEさんのカード、素敵ですもんね♪ 
    本当におめでとうございます!

    ReplyDelete
  2. それはすばらしいですねー!おめでとうございます!! ^^みえさんのカードは本当に綺麗ですからねー!

    ReplyDelete
  3. Your welcome :) Your work is beautiful!

    ReplyDelete

Thanks so much for your lovely comment, I love reading them and appreciate you taking the time to visit my blog xx Mieko
私のブログにご訪問いただき、コメントありがとうございます。MIE^_^)v

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...