3/05/2010

Welcome





今日は2つ目の投稿です。このカードも2つのチャレンジに参加です。BobunnyのチャレンジだったのでBobunnyのパターンペーパー《Alissa look at me》、Rub-ons、Jewelsを使いました。icandy jewelsの台紙の蝶々をカットして、DISTRESS STICKLES(Rock Candy)とGLOSSY ACCENTSをつけ、ホップアップドッツで重ねました。フラワーはパターンペーパーの模様を利用して、各3枚丸くカットし花びらを作りました。中央にピンクのSTICKLESを付けています。ペーパーの周りは黒でディストレスして、アイレットを8カ所つけました。ラブオンのお花の1カ所にjewelをつけています。















Thanks for looking.

4 comments:

  1. I love the colours you used and what you did with the circles. I also love the butterfly. Your card is really beautiful.

    ReplyDelete
  2. how great! I love those flowers! Thanks so much for playing with us at Stampin Royalty!

    ReplyDelete
  3. What a great take on the inspiration picture. I love the 3 little paper flowers :-)
    Thanks so much for playing with us this week at Stampin’ Royalty!

    ReplyDelete
  4. pretty card - love the flowers - how did you make them?

    ReplyDelete

Thanks so much for your lovely comment, I love reading them and appreciate you taking the time to visit my blog xx Mieko
私のブログにご訪問いただき、コメントありがとうございます。MIE^_^)v

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...